Wspierają Cię nasi certyfikowani psychoterapeuci

Beata Stefańska - Obuszko
psycholożka, psychoterapeutka
- Nurt: poznawczo–behawioralny
- Przyjmuje: dorosłych, młodzież, rodziców dzieci od 3 r.ż.
- Prowadzi: psychoterapię, konsultacje dla rodziców
Jestem psycholożką, psychoterapeutką w trakcie certyfikacji. Prowadzę psychoterapię dzieci, młodzieży i dorosłych.
Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej, w postaci szkoleń, treningów dla rodziców, treningu umiejętności społecznych. Duże znaczenie w przypadku dzieci i młodzieży ma dla mnie praca z całym systemem rodzinnym. Za najważniejsze uznaję nawiązanie relacji terapeutycznej, która jest podstawą procesu zmian. W kontakcie cenię sobie otwartość oraz partnerskie podejście. W Centrum Psychoterapii ForMe prowadzę:
- - psychoterapię młodzieży w obszarze:
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- - zaburzeń lękowych (m.in. fobia społeczna, napady paniki),
- - zachowań autodestrukcyjnych (np. samouszkodzenia, myśli samobójcze),
- - trudnych zachowań,
- - rozwojowym (m.in. poczucie własnej wartości, radzenie sobie z emocjami czy stresem),
- - zaburzeń neurorozwojowych (ADHD i ADD),
- - psychoterapię dorosłych w obszarze:
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- - zaburzeń lękowych (m.in. fobia społeczna, lęk uogólniony, napady paniki, lęk o zdrowie),
- - zaburzeń adaptacyjnych (np. w sytuacjach kryzysowych),
- - zaburzeń neurorozwojowych (ADHD i ADD),
- - konsultacje dla rodziców w obszarze:
- - wychowania,
- - wsparcia rozwoju dziecka,
- - komunikacji,
- - więzi i relacji,
- - okołorozwodowym
- - konsultacje psychologiczne
- - konsultacje dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą
Kwalifikacje:
Wykształcenie:
- - Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim na kierunku psychologia stosowana,
- - Ukończyłam studia licencjackie na Akademii Pedagogicznej na kierunku filozofia,
- - Ukończyłam studia podyplomowe „Autyzm, zespół Aspergera oraz inne całościowe zaburzenia rozwojowe” oraz „Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną”.
Kursy i szkolenia:
- -4-letnie szkolenie w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej (Tercognitiva, Kraków); w trakcie,
- -Psychoterapia dzieci i młodzieży, ujęcie poznawczo- behawioralne (Ośrodek Terapii Poznawczo-Behawioralnej Mensana),
- -Szkoła dla Rodziców i Wychowawców – kurs dla profesjonalistów (Fundacja Szkoła Dialogu),
- -Trener Umiejętności Społecznych TUS SST (Zachodniopomorskie Centrum Szkoleń i Wspierania Przedsiębiorczości),
- -Kurs bazowy „Terapia behawioralna w teorii i praktyce – 3 modułowy kurs bazowy” oraz inne kursy specjalizacyjne w nurcie terapii behawioralnej ( Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej),
- Wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Wsparcie ucznia ze spektrum autyzmu w edukacji masowej i integracyjnej, Zabawa z dzieckiem z autyzmem (Effatha Poradnia dla Dzieci z Autyzmem,
- Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne (I stopień),
- Liczne kursy dotyczące pomocy dziecku i młodzieży w sferze społeczno-emocjonalnej (m.in. mutyzm, FAS, ZA, afazja, nieśmiałość).
Doświadczenie zawodowe:
- prowadzenie psychoterapii poznawczo–behawioralnej dzieci, nastolatków, dorosłych,
- praca w Zespole Leczenia Środowiskowego w Szpitalu Dziecięcym im. Sw Ludwika w Krakowie, Zespół Leczenia Środowiskowego w Bochni,
- odbyłam staż w Szpitalu Wojewódzkim im. Św Łukasza na oddziale psychiatrycznym,
- odbyłam liczne praktyki kliniczne (Klinika Psychiatrii Dorosłych CMUJ (oddział dzienny), Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II (oddział kliniczny chirurgii serca), Szpital Specjalistyczny im. Rydygiera w Krakowie (Oddział Neurologii i Udarów Mózgu), Krakowski Ośrodek Rehabilitacji Wieku Rozwojowego, Hospicjum św. Łazarza w Krakowie,
- mam wieloletnie doświadczenie pracy w przedszkolach oraz szkole podstawowej (zajęcia indywidualne, grupowe, konsultacje i szkolenia dla rodziców i nauczycieli),
- Ośrodek Pomocy Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży,
- działalność w ramach własnego gabinetu – praca głównie z młodzieżą i dorosłymi,
- prowadzenie grup terapeutycznych oraz szkoleń (treningu umiejętności społecznych, Szkoły dla Rodziców, szkoleń dla rodziców i nauczycieli).
Zarezerwuj sesję online

Katarzyna Motyl
psycholożka, psychoterapeutka
- Nurt: poznawczo–behawioralny
- Przyjmuje: dorosłych i młodzież od 16 r.ż.
- Prowadzi: psychoterapię, konsultacje dla rodziców
Jestem pedagożką, psycholożką oraz psychoterapeutką w trakcie szkolenia. Pracuję z młodzieżą i osobami dorosłymi. Podczas współpracy najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście do każdej osoby oraz zbudowanie relacji terapeutycznej opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Skupiam się na potrzebach oraz zasobach Klienta. Zapewniam zaufanie, życzliwość oraz akceptację.
W Centrum Psychoterapii ForMe prowadzę:
- - psychoterapię młodzieży w obszarze:
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- - zaburzeń lękowych (m.in. fobia społeczna),
- - zachowań autodestrukcyjnych (np. samouszkodzenia, myśli samobójcze),
- - trudnych zachowań,
- - rozwojowym (m.in. poczucie własnej wartości, radzenie sobie z emocjami czy stresem).
- - psychoterapię dorosłych w obszarze:
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- - zaburzeń lękowych (m.in. fobia społeczna),
- - zaburzeń adaptacyjnych (np. w sytuacjach kryzysowych).
- - konsultacje dla rodziców w obszarze:,
- - wychowania,
- - komunikacji,
- - więzi i relacji,
- - okołorozwodowym,
- - konsultacje psychologiczne.
Kwalifikacje:
Wykształcenie:
- - Obecnie jestem w trakcie 4-letniej Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej (AMiE) akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej,
- - Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie SWPS ze specjalnością psychologia kliniczna,
- - Ukończyłam pedagogikę w zakresie profilaktyki i animacji społeczno-kulturalnej na Uniwersytecie Łódzkim.
Kursy i szkolenia:
- - 4-letnia Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej (AmiE), w trakcie,
- - Przemoc w szkole – przyczyny, diagnozowanie, działanie (Educado),
- - Praca z osobami z zaburzeniem osobowości borderline (AmiE),
- - Interwencja kryzysowa – jak pracować z osobą, którą dotknęła nagła tragedia? (Szkoła Psychoterapii Dialog)
- - Konceptualizacja kluczem do sukcesu: jak wykorzystywać rozumienie problemów pacjenta w terapii. (PsychoMedic)
Doświadczenie zawodowe:
- - należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej,
- - swoją pracę poddaję regularnej superwizji,
- - prowadzenie wsparcia psychologicznego osób dorosłych, a także zajęć grupowych w NZOZ,
- - prowadzenie indywidualnej psychoterapii dzieci i młodzieży oraz dorosłych w prywatnych poradniach,
Zarezerwuj sesję online

Karolina Znamirowska
psycholożka, specjalistka psychoterapii uzależnień w trakcie certyfikacji
- Przyjmuje: dorosłych, młodzież, rodziców dzieci od 3 r.ż.
- Prowadzi: psychoterapię uzależnień, konsultacje psychologiczne, konsultacje dla rodziców
Jestem psycholożką, specjalistką psychoterapii uzależnień (w procesie certyfikacji). Pracuję z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Prowadzę psychoterapię dla osób uzależnionych oraz dla osób współuzależnionych. Okazuje wsparcie, zapewniam poczucie bezpieczeństwa.
W Centrum Psychoterapii ForMe prowadzę:
- - psychoterapię w obszarze:
- -uzależnień,
- -współuzależnień,
- -konsultacje psychologiczne w zakresie:
- -samoakceptacji,
- -budowania poczucia własnej wartości,
- -komunikacji,
- -kontroli emocji,
- -poznania mocnych stron,
- -pracy nad celami, marzeniami, poznaniu zainteresowań,
- -pomocy w poznaniu siebie,
- -metod relaksacji.
- Wspieram rodziców w:
- -treningu rodzicielskim,
- -radzeniu sobie ze zbuntowanym nastolatkiem,
- -komunikacji,
- -temacie wsparcia dziecka,
- -towarzyszeniu dziecku w zmianach,
- -pomocy dziecku w wyrażaniu emocji.
Kwalifikacje:
Wykształcenie:
- - Ukończyłam studia magisterskie na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim,
Kursy i szkolenia:
- - Specjalista terapii uzależnień, Stowarzyszenie Natanaelum Instytut Psychoprofilaktyki i Psychoterapii w Lublinie.
Doświadczenie zawodowe:
- - praca w Pracowni Psychologicznej, ośrodku seksuologii i psychoterapii, ośrodku Psychoterapii i Rozwoju oraz Poradni Profilaktyki i Leczenia Uzależnień,
- - prowadzenie indywidualnej psychoterapii dzieci i młodzieży oraz dorosłych w prywatnych poradniach,
- - swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Zarezerwuj sesję online

Katarzyna Zasowska
psycholog, psychoterapeutka, psychogerontolożka
- Nurt: systemowy, TSR (terapia skoncentrowana na rozwiązaniach)
- Przyjmuje: dorosłych, pary, rodziny
- Prowadzi: psychoterapię, terapię rodzin i par, konsultacje dla rodziców
Jestem psycholożką, psychogerontolożką oraz terapeutką pracującą w nurcie terapii systemowej oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Prowadzę psychoterapię osób dorosłych, par i rodzin, konsultacje rodzicielskie, a także grupy psychoedukacyjne z zakresu wypalenia zawodowego, komunikacji, zaspakajania potrzeb, osiągania celów oraz radzenia sobie ze stresem. W mojej pracy najbardziej skupiam się na budowaniu relacji dającej poczucie bezpieczeństwa i szacunku.
W Centrum Psychoterapii ForMe prowadzę:
- - psychoterapię dorosłych:
- - z zaburzeniami depresyjnymi,
- - uzależnionych od substancji psychoaktywnych.
- - terapię par i rodzin,
- - konsultacje dla rodziców w obszarze:,
- - wychowania,
- - komunikacji,
- - więzi i relacji,
- - okołorozwodowym
- - konsultacje psychologiczne z osobami:
- - w kryzysie,
- - będącymi w trudnych relacjach ( przemoc, nadużycia),
- - będącymi dziećmi lub opiekującymi się osobami w podeszłym wieku, z otępieniem.
Kwalifikacje:
Wykształcenie:
- - Ukończyłam Studia Podyplomowe na Uniwersytecie SWPS: Psychogerontologia,
- - Ukończyłam zaawansowany kurs terapii systemowej w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej i aktualnie jestem w procesie uzyskiwania certyfikatu psychoterapeuty systemowego,
- - Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie SWPS na kierunku psychologia.
Kursy i szkolenia:
- - 4-letni kurs terapii systemowej (Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej),
- - Studia Podyplomowe: Psychogerontologia (Uniwersytet SWPS)
- - Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach – kurs podstawowy (Szkolenie I stopnia TSR),
- - Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach – kurs zaawansowany (Szkolenie II stopnia TSR),
- - Wprowadzenie do terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży,
- - Trening Zastępowania Agresji – teoria i praktyka kontroli zachowań agresywnych.
- - Szkolenie – praca z młodzieżą uzależnioną od substancji (J. Szczepkowski),
- - Szkolenie pn. Przemoc w rodzinie wobec dzieci i przemoc rówieśnicza,
- - Kurs pedagogiczny,
- - Specjalistyczne szkolenie – Praca z klientem w lękum,
- - Płciowe, seksualne i relacyjne różnorodności – rozumienie, formy pomocy, psychoterapia (Ośrodek Szkoleniowy Pracowni Pomocy Psychologicznej),
- - Praca z uzależnionym seniorem (Fundacja Etoh),
- - Terapia systemowa pary (WTTS).
Doświadczenie zawodowe:
- - Gdyńskie Centrum Zdrowia – GKRPA w Gdyni,
- - Zespół ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- - Członek zespołu Interdyscyplinarnego w Gdyni,
- - Dom Pomocy Społecznej – psycholog,
- - Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie,
- - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
- - prowadzenie własnej praktyki – psychoterapia par i rodzin, psycholog, terapia krótkoterminowa, diagnoza psychologiczna, warsztaty specjalistyczne, przeciwdziałanie przemocy,
- - Niepubliczne Przedszkole - psycholog dziecięcy, wychowawca grupy, warsztaty dla rodziców w Niepublicznym Przedszkolu,
- - Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Zarezerwuj sesję online

Anna Naruniec
psychoterapeutka, lekarka (w trakcie specjalizacji psychiatrii dzieci i młodzieży)
- Nurt: integracyjno-systemowy
- Przyjmuje: dorosłych, młodzież, rodziców dzieci od 3 r.ż.
- Prowadzi: psychoterapię, konsultacje dla rodziców
Jestem psychoterapeutką w trakcie szkolenia i lekarką odbywającą specjalizację z zakresu psychiatrii dzieci i młodzieży. W pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi łączę wiedzę i doświadczenie medyczne z terapeutycznym. Prowadzę psychoterapię w nurcie intergracyjnym, stawiając duży nacisk na nawiązanie relacji terapeutycznej oraz wspólne wyznaczanie celów terapii. Bardzo istotna jest dla mnie wzajemna komunikacja, otwartość i poczucie bezpieczeństwa. Pracuję także w języku angielskim.
W Centrum Psychoterapii ForMe prowadzę:
- psychoterapię dzieci i młodzieży w obszarze:-
- - zaburzeń: neurorozwojowych (ASD, z. Aspergera) oraz rozwojowych,
- - obsesyjno-kompulsywnych,
- - adaptacyjnych (również tych związanych z rozpoznaniem choroby przewlekłej),
- - zaburzeń nastroju,
- - zaburzeń lękowych,
- - psychosomatycznych,
- - zachowań autoagresywnych i trudnych,
- - psychoterapię dorosłych w obszarze:
- - zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych,
- - neurorozwojowych (ASD, Zespół Aspergera, ADHD),
- - adaptacyjnych (również tych związanych z rozpoznaniem choroby przewlekłej),
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja, CHAD)
- - zaburzeń lękowych,
- - konsultacje w sytuacjach kryzysowych,
- - konsultacje dla rodziców w obszarze: więzi i relacji od okresu niemowlęctwa, wychowania, wsparcia rozwoju dziecka, komunikacji, okołorozwodowym, trudności związanych z rozpoznaniem oraz prowadzeniem choroby przewlekłej dziecka).
Kwalifikacje:
Wykształcenie:
- - Ukończyłam Warszawski Uniwersytet Medyczny kierunek lekarski
Kursy i szkolenia:
- - 4-letnia Szkoła Psychoterapii Dialog (w trakcie)
- - Kurs “Opieka paliatywna w pediatrii” (Warszawskie Hospicjum dla Dzieci)
- - Psychodrama. Warsztat dla psychologów i psychoterapeutów
- - Psychoterapia w leczeniu zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży
- - Liczne konferencje oraz szkolenia z zakresu psychiatrii dzieci i młodzieży oraz psychoterapeutyczne organizowane przez Szkołę Psychoterapii Dialog i inne
Doświadczenie zawodowe:
- - Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu, Oddział Psychiatryczny dla Dzieci w Józefowie - diagnostyka oraz oddziaływania lecznicze i terapeutyczne w ostroprzyjęciowym oddziale trzeciego poziomu referencyjności,(wsparcie kryzysowe, farmakoterapia),
- - Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu, Rehabilitacyjny Oddział Dzienny Wieku Rozwojowego w Józefowie – diagnoza, farmakoterapia, współprowadzenie młodzieżowej grupy arte- terapeutycznej,
- - PZP dla Dzieci i Młodzieży w Józefowie - diagnostyka oraz prowadzenie leczenia psychiatrycznego,
- -Mazowiecki Szpital Wojewódzki “Drewnica” w Ząbkach - staż z zakresu psychiatrii dorosłych na oddziale żeńskim,
- - Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowie “Tworki” w Pruszkowie - staż z zakresu psychiatrii dorosłych na oddziale męskim,
- - Centrum Leczenia Mukowiscydozy w Dziekanowie Leśnym - doświadczenie w pracy z przewlekle, nieuleczalnie chorymi dziećmi i ich rodzinami,
- - Indywidualna praca terapeutyczna z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi w ramach prywatnej poradni.
Zarezerwuj sesję online

Marta Siódmiak (Polak)
psycholożka, psychoterapeutka
- Nurt: poznawczo–behawioralny
- Przyjmuje: dorosłych, młodzież, rodziców
- Prowadzi: psychoterapię, konsultacje dla rodziców
Jestem psycholożką, psychoterapeutką i trenerką. Na co dzień łączę pracę jako psychoterapeutka w gabinecie oraz jako psycholożka i trenerka w obszarze profilaktyki zdrowotnej. Specjalizuję się we wspieraniu młodzieży i ich rodziców w radzeniu sobie z różnego rodzaju trudnościami i wyzwaniami. Posiadam duże doświadczenie w obszarze tematyki ochrony dzieci w sytuacjach okołorozwodowych. Pracuję również w języku angielskim.
W Centrum Psychoterapii ForMe prowadzę:
- - psychoterapię młodzieży w obszarze:
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- - zaburzeń lękowych (m.in. fobia społeczna, napady paniki),
- - zachowań autodestrukcyjnych (np. samouszkodzenia, myśli samobójcze),
- - trudnych zachowań,
- - rozwojowym (m.in. poczucie własnej wartości, radzenie sobie z emocjami czy stresem),
- - zaburzeń neurorozwojowych (ADHD i ADD),
- - psychoterapię dorosłych w obszarze:
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- - zaburzeń lękowych (m.in. fobia społeczna, lęk uogólniony, napady paniki, lęk o zdrowie),
- - zaburzeń adaptacyjnych (np. w sytuacjach kryzysowych),
- - zaburzeń neurorozwojowych (ADHD i ADD),
- - konsultacje dla rodziców w obszarze:
- - wychowania,
- - wsparcia rozwoju dziecka,
- - komunikacji,
- - więzi i relacji,
- - okołorozowdowym
- - konsultacje psychologiczne
- - konsultacje dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą
Kwalifikacje:
Wykształcenie:
- - Uzyskałam certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego (Certyfikat nr 577),
- - Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie SWPS ze specjalnością psychologia kliniczna oraz psychologia kliniczna dziecka,
- - Wcześniej uzyskałam tytuł magistra prawa.
Kursy i szkolenia:
- - 4-letnie szkolenie (Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej na Uniwersytecie SWPS pod kierownictwem dr Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej),
- Szkolenie z obserwacji dziecka (Stowarzyszenie „Wspólne Podwórko”),
- - Szkolenie trenerskie (Brain4Rent),
- - Szkolenie Self-reg w pracy z dziećmi dla profesjonalistów (Mindcare Natalia Fedan),
- CBT with angry and oppositional youth (Mark Reinecke – PTTPiB),
- - Terapia Akceptacji i Zaangażowania ACT: Korzystanie z wartości i troski o siebie, aby nieść pomoc przy długoterminowych problemach zdrowotnych (Uczę się ACT - Prof. Kelly Wilson)
- Zastosowanie modelu ACT do relacji interpersonalnych (Uczę się Act – Sheri Turrell),
- - Interwencja Kryzysowa w czasie pandemii (AmiE),
- - Perfekcjonizm – jak mogą pomóc terpaia poznawczo-behawioralna i Racjonalna Terapia Zachowania (Healio Pracownia Psychoterapii),
- - Dysforia i niezgodność płciowa u dzieci i młodzieży. Diagnostyka i opiniowanie osób transpłciowych (Marta Dora seksuolog kliniczny PTS),
- - Terapia Akceptacji i Zaangażowania ACT dla zamartwiania się, ruminacji i obsesji. (Uczę się ACT - Russ Harris)
- - Więcej niż prokrastynacja: Budowanie funkcji wykonawczych u austystycznych dorosłych i z ADHD (Uczę się ACT- Jennifer Kemp)
- - Nastolatki LGBT+ w spektrum autyzmu (Fundacja dziewczyny w Spectrum - Ewa Furgał)
- - Interwencja kryzysowa – jak pracować z osobą, którą dotknęła nagła tragedia? (Dialog Szkoła Psychoterapii - Izabela Barton-Smoczyńska)
- - liczne szkolenia w obszarze:
- - Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT),
- - rozwoju seksualnego i seksualności człowieka,
- - samouszkodzeń, zachowań i myśli samobójczych wśród młodzieży,
- - bezpieczeństwa i zachowań młodzieży w sieci.
Doświadczenie zawodowe:
- - należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej,
- - nieustannie pracuję pod superwizją specjalistów,
- - staż w Ośrodku Interwencji Kryzysowej,
- - staż w Instytucie Psychiatrii i Neurologii,
- - Poradnia Zdrowia Psychicznego Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii - prowadzenie psychoterapii dzieci i młodzieży,
- - Prywatne Poradnie Psychologiczne - prowadzenie poradnictwa psychologicznego oraz psychoterapii dzieci, młodzieży i dorosłych,
- - Tworzenie i prowadzenie:
- - grup rozwojowych oraz psychoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży ,
- - warsztatów dla rodziców ,
- - warsztatów i szkoleń dla grup zawodowych zajmujących się dziećmi i młodzieżą – głównie dla nauczycieli, również dla pielęgniarek i lekarzy,
- - szkoleń w obszarze profilaktyki zdrowia psychicznego.
Zarezerwuj sesję online

Anna Jagoda Jeżewska
psycholożka, psychoterapeutka
- Nurt: poznawczo–behawioralny
- Przyjmuje: dorosłych, młodzież, rodziców
- Prowadzi: psychoterapię, terapię EMDR, konsultacje dla rodziców
Jestem psycholożką, terapeutką integracji sensorycznej, certyfikowaną psychoterapeutką CBT i EMDR, psychoterapeutką dzieci i młodzieży (zdałam państwowy egzamin specjalizacyjny w Centrum Egzaminów Medycznych).
Od kilkunastu lat prowadzę diagnozę i psychoterapię dzieci, młodzieży i dorosłych, a także treningi umiejętności społecznych (TUS). Równolegle prowadzę szkolenia dla nauczycieli i rodziców.
Pracuję z osobami dorosłymi, doświadczającymi trudności w obszarze relacji interpersonalnych, a także z osobami doświadczającymi lęku, depresji, zaburzeń nastroju, PTSD i cPTSD.
Mam duże doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z Zespołem Aspergera, ADHD, ADD, zaburzeniami lękowymi, trudnościami w grupie rówieśniczej. W swojej pracy zawsze współpracuję z rodzicami, by wspólnie odkryć najlepszą drogę do wspierania rozwoju dziecka.
W Centrum Psychoterapii ForMe prowadzę:
- - psychoterapię młodzieży w obszarze:
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- - zaburzeń lękowych (m.in. PTSD, cPTSD, fobia społeczna),
- - zaburzeń neurorozwojowych ( Zespół Aspergera, ADHD, ADD),
- - trudnych zachowań,
- - rozwojowym (m.in. nieśmiałość, poczucie własnej wartości, radzenie sobie z emocjami czy stresem),
- - psychoterapię dorosłych w obszarze:
- - zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- - zaburzeń lękowych (m.in. cPTSD, PTSD, fobia społeczna, lęk uogólniony, napady paniki, lęk o zdrowie),
- - trudności interpersonalnych,
- - zaburzeń adaptacyjnych (np. w sytuacjach kryzysowych),
- - zaburzeń neurorozwojowych (Zespół Aspergera, ADHD, ADD).
- - konsultacje dla rodziców,
- - konsultacje dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą.
Kwalifikacje:
Wykształcenie:
- - Uzyskałam certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego(certyfikat nr 710), certyfikat ukończenia I i II szkolenia EMDR, Dyplom Centrum Egzaminów medycznych – tytuł specjalisty w dziedzinie: psychoterapia dzieci i młodzieży,
- - Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalnością psychologia kliniczna.
Kursy i szkolenia:
- - 4-letnie szkolenie w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej (Centrum CBT EDU),
- - I i II część szkolenia EMDR ( Fundacja Vitamelius),
- - Terapia schematów (ISST, Małgorzata Bielak),
- - Terapia schematów dzieci i młodzieży - I i II moduł (ISST, Christof Loose),
- - Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży (Centrum CBT EDU),
- - The Infant Care – Index – w trakcie (Rebecca Carr – Hopkins, ISWM, UK),
- - Współczesna teoria przywiązania w praktyce psychoterapeutycznej. Model DMM - Dynamic-Maturational Model (Fundacja na Szlaku),
- - Kurs ACT – Rozmowy terapeutyczne budujące akceptację i zaangażowanie, Niezbędnik terapeuty ACT – konceptualizacja przypadku w terapii ACT, planowanie interwencji, przebieg terapii (Sabina Sadecka),
- - FAST COVID – ACT (Hubert Czupała),
- - Dialog motywujący w szkole (Fundacja Psycho - Edukacja),
- - Metodologia pracy z pacjentem z pogranicza. Paradygmat poznawczo – behawioralny (Wojciech Stefaniak – Inter Ego),
- - Regulacja Emocji w terapii. Jak radzić sobie ze schematami emocjonalnymi? (Robert Leahy, AMIE),
- - Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN (Fonetika),
- - Terapia Akceptacji i Zaangażowania ACT dla zamartwiania się, ruminacji i obsesji. (Uczę się ACT - Russ Harris),
- - Jak pracować z pacjentem z wysokim poziomem narcyzmu wrażliwego? (Dialog Szkoła Psychoterapii – Katarzyna Czajkowska - Łukasiewicz)
- - Jak pracować z pacjentem z narcystycznym zaburzeniem osobowości? (Dialog Szkoła Psychoterapii – Katarzyna Czajkowska - Łukasiewicz),
- - Liczne kursy dotyczące pracy z dziećmi i z młodzieżą, m. in: Autyzm – całościowe spojrzenie na istotę zaburzania w ujęciu teoretycznym i praktycznym, Autyzm – klasyfikacja, diagnoza, terapia, rokowania, Podstawy diagnozy i terapii Zespołu Aspergera, Autoagresja u dzieci i młodzieży, Dziecko z zaburzeniami zachowania, Zachowania agresywne wśród dzieci i młodzieży, Depresja dzieci i młodzieży, Terapia indywidualna i grupowa dziecka z rozbitego związku.
Doświadczenie zawodowe:
- - należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej i Polskiego Towarzystwa Terapii EMDR,
- - swoją pracę poddaję regularnej superwizji,
- - Centrum Neurorehabilitacji im. Zofii i Józefa Dziurkowskich – diagnoza, psychoterapia dzieci, młodzieży, dorosłych, Trening Umiejętności Społecznych (TUS),
- - Centrum Terapii Poznawczej i Schematu InterEgo - psychoterapia dzieci, młodzieży, dorosłych,
- - Niepubliczna Poradnia Psychologiczna – konsultacje dla rodziców, psychoterapia grupowa(TUS) i indywidualna dzieci, młodzieży, dorosłych,
- - współpraca z warszawskimi szkołami.
Zarezerwuj sesję online
Termin można bezpłatnie zmienić lub odwołać do 24 godzin przed sesją.